21 Ekim 2009 Çarşamba

benim falım kesin çıkar



Bu sabah kendime bir kahve ısmarladım, yani kendime jest yaptım. kahvemi içtikten sonra "neyse halim, o çıksın falim" diyerekten fincanı kapattım. Bir sigara molasından sonra, fincanı kaldırdım ve geleceği ayan-beyan gördüm. Fincandaki kalıntılara göre;


sabah kalkacağız, işe gideceğiz, öğlen olacak yemek yiyeceğiz, öğleden sonra yine işte olacağız. akşam olacak eve gideceğiz. akşam yemeği yiyeceğiz, yemekten sonta ya TV izleyeceğiz ya da çarşıya çıkacağız. Gece eve tekrar geleceğiz, pijamalarımızı giyip yatacağız ve uyuyacağız.


DÜN BÖYLE OLMUŞTU
BUGÜN BÖYLE OLACAK
YARIN DA ÖYLE OLACAK
DAHA SONRALARI DA ÖYLE OLACAK


benim falım kesin çıkar, biliyorum!!!

1 yorum:

SiL BaştaN dedi ki...

Efendim hoş gelmişsiniz, sefalar getirmişsiniz.

Pek güzel bir fal olmuş, aynısını bende yaptım ne tesadüf ki bana da aynı kaçınılmaz sonuç çıktı.

Sağlık olsunda her günümüz böyle olsun....

Selamlar, sevgiler...